Základná škola

Nábrežie Rimavy - Hnúšťa



Spriatelené stránky

Úspechy školy

Matematické súťaže
Žiaci našej školy sa každoročne zúčastňujú súťaže MAX a Matematický klokan.

Správa o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkov a podmienkach školy v školskom roku 2006/07

Zriaďovateľ : Mestský úrad, Francisciho nám., 981 01 Hnúšťa


Vedenie školy : Mgr. Eva Fabová riaditeľka školy

Mgr. Jaroslav Bubánsky zástupca riaditeľa školy

Mgr. Janka Karabínošová výchovný poradca


Rada školy : predseda Mgr. Janka Verončíková

Tajomník Mgr. Štefan Rebo


Metodické združenie ročníkov I.-IV. : vedúci Mgr. Miroslav Belic


Predmetová komisia jazyk slovenský a dejepis : vedúca Mgr. Viera Kolimárová


Predmetová komisia prírodné vedy : vedúca Mgr. Iveta Zemanovičová


Predmetová komisia výchovné predmety : vedúci Mgr. Štefan Rebo


Koordinátor protidrogovej výchovy : Mgr. Martina Slimáková


Koordinátori enviromentálnej výchovy : Mgr.Viera Kolimárová

Mgr. Božena Hrušková

Koordinátor rodičovskej výchovy : Mgr. Bibiána Vološčuková


Školský klub detí : vedúca Eva Ďurindová


Špeciálny pedagóg : Mgr. Erika Molnárová


Hospodárka : Eva Bábelová


Vedúca školskej jedálne : Viera Ridzoňová


Predseda rodičovskej rady : Viera Repáková


Zamestnanecká rada školy : Mgr. BarboraFóldiová

Mgr. Emília Urbanová

Viera Ridzoňová







Počet žiakov k 15.9.2006 v ročníkoch I.-IV. 202 žiakov, v ročníkoch V.-IX. 223 žiakov, celkom

v ročníkoch I.-IX. 425 žiakov.



V školskom roku 2006/07 na škole bolo 29 integrovaných žiakov :


- mentálny postih 3 žiaci


- narušená komunikačná schopnosť 1 žiak


- telesne postihnutí žiaci 2 žiaci


- vývinové poruchy správania 9 žiakov


- vývinové poruchy učenia 14 žiakov


Školský klub detí v troch oddeleniach navštevovalo 112 žiakov. Počet žiakov zapísaných v školskej


jedálni bol nasledovný :


- ZŠ NR 227 žiakov


- DOŠ 5 žiakov


- Gymnázium 115 žiakov


- dospelých stravníkov 56




K 15.2.2007 do I. ročníka bolo zapísaných 54 žiakov. Počet žiakov v IX.ročníku bol 36.


Všetci žiaci IX.ročníka boli prijatí na stredoškolské štúdium nasledovne :


- gymnázium 4 žiaci


- stredné odborné školy 11 žiakov


- stredné odborné učilištia : štvorročné štúdium 5 žiakov


trojročné štúdium 2 žiaci


- združená stredná škola : štvorročné štúdium 4 žiaci


trojročné štúdium 3 žiaci


- spojená stredná škola : štvorročné štúdium 5 žiakov


trojročné štúdium 2 žiaci










Výsledky koncoročnej klasifikácie v školskom roku 2006/07












ročník

počet žiakov

 

prospelo

neprospelo

neklasifikovaní




I.

58

 

52

6

0




II.

43


43

0

0




III.

51

 

50

1

0




IV.

51


49

2

0




Spolu za

 

 

 

 

 




I.-IV.roč.

203

 

194

9

0




V.

39


33

3

3




VI.

47

 

43

2

2




VII.

52


45

6

1




VIII.

50

 

50

0

0




IX.

35


34

1

0




Spolu za

 

 

 

 

 




V.-IX.roč.

223

 

205

12

6




Spolu za



 


 




I.-IX.roč.

426

 

399

21

6























Priemerný prospech v jednotlivých ročníkoch



I.stupeň









Predmet

I.ročník

 

II.ročník

III.ročník

IV.ročník




Slov.jazyk

1,84

 

1,76

2

1,86




Matematika

1,66


1,69

2

2




Vlastiveda

0

 

0

1,61

1,87




Prírodoveda

0


0

1,97

1,55




Prvouka

1,45

 

1,41

0

0




Nemecký jazyk

0


0

2,68

2,33




Anglický jazyk

0

 

0

1,33

1,44






















II.stupeň









Predmet

V.ročník

 

VI.ročník

VII.ročník

VIII.ročník

IX.ročník



Slov.jazyk

2,79


2,57

2,94

2,87

2,7



Anglický jazyk

2,32

 

2,31

2,42

2,39

2,54



Nemecký jazyk

3,25


2,29

3,53

3,19

3,17



Ruský jazyk

0

 

3,66

3,66

0

3,62



Matematika

2,73


2,63

3,07

3,2

2,87



Prírodopis

2,09

 

1,87

2,36

2,65

2,31



Dejepis

2,57


2,15

2,58

2,67

2,87



Zemepis

2,42

 

2,06

2,68

2,21

2,36



Občianska n.

0


0

2,14

0

2,09



Fyzika

0

 

2,39

2,76

2,83

1,99



Chémia

0


0

0

3

2,93



Hudobná vých.

slovné hodn.

 

slovn.hod

Slovné hod.

Slovné hodn.

Slovné



Telesná vých.

slovné hodn.

 

slovne h.

Slovné hod.

Slovné hodn.

Slovné






























































































































Školská dochádzka žiakov v školskom roku 2006/07



































I.polrok

 

 

 

I.-IV.roč.

V.-IX.roč.

Spolu





Počet vymeškaných hodín

 

8 909

15 950

24 859





Z toho ospravedlnených

 

8 841

14 471

23 312





Z toho neospravedlnených

 

68

1 479

1 547





Priemer na 1 žiaka ospravedlnených

43,76

65,77

55,24





Priemer na 1 žiaka neospravedlnených

0,33

6,72

3,66






































II.polrok

 

 

 

I.-IV.roč.

V.-IX.roč.

Spolu





Počet vymeškaných hodín

 

8 926

18 405

27 331





Z toho ospravedlnených

 

8 738

15 040

23 778





Z toho neospravedlnených

 

188

3 365

3 553





Priemer na 1 žiaka ospravedlnených

43,04

67

56





Priemer na 1 žiaka neospravedlnených

0,926

15

8






































Spolu za školský rok 2006/07

I.-IV.roč.

V.-IX.roč.

Spolu





Počet vymeškaných hodín celkom

17 835

34 355

52 190





Z toho ospravedlnených


17 579

29 511

47 090





Z toho neospravedlnených

 

256

4 844

5 100





Priemer na 1 žiaka ospravedlnených

41,55

70

111





Priemer na 1 žiaka neospraveldnených

0,6

11

12
































































































































Výsledkom porovnania školskej dochádzky žiakov počas I. a II. polroka je zhoršenie ukazovateľov

počtu neospravedlnených hodín v II. polroku. Školskú dochádzku sme riešili pravidelne každý mesiac.

Neospravedlnené hodiny sme oznamovali na Úrade práce, soc.vecí a rodiny, vysunuté pracovisko

v Hnúšti, upozorňovali rodičov, oznamovali polícii a spolupracovali so Soc.úradom v Rimavskej

Sobote.



Tieto postupné kroky nám umožnili riešiť radikálne 1 žiačku a 2 žiakov – záškolákov, ich

umiestnením v reedukačných  ústavoch. Ďalších záškolákov budeme riešiť v budúcom školskom roku.



So školskou dochádzkou súvisí aj prospech a správanie. Žiaci, ktorí neprospeli alebo boli

neklasifikovaní, väčšinou patrili medzi záškolákov.



Aj hodnotenie správania žiakov počas I. a II. polroka má zhoršenú tendenciu v II. polroku. Tieto

výsledky ovplyvnil nárast neospravedlnených hodín a agresivity medzi žiakmi.



Agresívne správanie žiakov sme riešili v spolupráci s rodičmi, výchovným poradcom, špeciálnym

pedagógom a v niekoľkých prípadoch aj políciou.





















Znížená známka zo správania



















































II.polrok

 

 

 

I.-IV.roč.

V.-IX.roč.






počet žiakov so zníženou známkou

 

 






zníž.známka zo správania 2.stupňa

4

17






zníž.známka zo správania 3.stupňa

1

14






zníž.známka zo správania 4.stupňa

0

1








































































M O N I T O R 2007 - V Ý S L E D K Y


















Žiaci IX.ročníka dosiahli nasledovnú priemernú percentuálnu úspešnosť:


matematika - 50,1%









Jazyk slovenský - 53,8%
































































UČEBNÉ PLÁNY






















V i. a II.ročníku sme vyučovali podľa učebných plánov V 1 , v II.a IV.ročníku

podľa učebných plánov V 3

jazykový variant a v V.-IX.ročníku podľa učebného

plánu V 3.











































































Nepovinné predmety

Aj v školskom roku 2006/07 sme posilnili vyučovanie cudzích jazykov nepovinnými predmetmi anglického a nemeckého jazyka. Okrem týchto hodín mali žiaci možnosť navštevovať nepovinný predmet práca s počítačom.

Prehľad nepovinných predmetov – cudzie jazyky:

I.ročník – anglický jazyk – 2 hodiny

II. ročník – anglický jazyk – 2 hodiny

VI. ročník – anglický jazyk – 2 hodiny, nemecký jazyk 1 hodina

VII. ročník – anglický jazyk – 1 hodina, nemecký jazyk 1 hodina

VIII. ročník – anglický jazyk – 2 hodiny, nemecký jazyk 1 hodina

IX. ročník – anglický jazyk - 1 hodina

Výpočtová technika :

I. ročník – 1 hodina

II. ročník – 2 hodiny

III. ročník – 1 hodina

IV. ročník – 1 hodina

V. ročník – 2 hodiny

VI. ročník – 2 hodiny

VII. ročník – 2 hodiny

VIII. ročník – 2 hodiny

IX. ročník – 1 hodina

Učebné plány umožňujú využívať rozširujúce hodiny v ročníkoch VII., VIII. A IX.. V jednotlivých triedach sme ich vyučovali nasledovne :

VII. A – slovenský jazyk VIII. B - matematika

VII. B – matematika IX.A – slovenský jazyk

VIII.A – slovenský jazyk IX.B – matematika







Počet zamestnancov

- interní pedagogickí zamestnanci - 24

- v ročníkoch I.-IV. – 8

- v ročníkoch V.-IX – 16

- vychovávateľky – 3

- výchovný poradca – 1

- externí učitelia – 2

- špeciálny pedagóg – 1 ( na úväzok O,4 )

Všetci pedagogickí zamestnanci spĺňali predpísanú kvalifikáciu.

Nepedagogickí zamestnanci :

- hospodárka 1

- školník 1

- upratovačky 5

- vedúca ŠK 1

- kuchárky 5



VZDELÁVANIE PEDAGOGICKÝCH PRACOVNÍKOV ŠKOLY



Práca s počítačom – 8 pedagogických zamestnancov

ASC agenda – 3 pedagogickí zamestnanci

Projektovanie výučby a didaktické testy – 2 pedagogickí zamestnanci

Etická výchova – 7 pedagogických zamestnancov

Kurz anglického jazyka – 3 pedagogickí zamestnanci

Integrované tematické vyučovanie – 2 pedagogickí zamestnanci

I. kvalifikačná skúška – 2 pedagogickí zamestnanci

Vzdelávanie koordinátora protidrogovej výchovy – 1 pedagogický zamestnanec

Prečo sa deti nechcú učiť prírodovedné predmety – 1 pedagogický zamestnanec

Rozširujúce štúdium biológie – 1 pedagogický zamestnanec





AKTIVITY A PREZENTÁCIA ŠKOLY NA VEREJNOSTI



Vzdelanie ako spoločenská sila je mimoriadna hodnota overená ako bohatstvo krajiny, zároveň aj

nákladná činnosť.

Denne sa stretávame s pojmami ekonomika, informatika, vzdelávanie, tvorivosť, aktivita. Každý

z týchto pojmov má svoje opodstatnenie v bežnom živote i v škole na vyučovaní aj mimo neho.

Na škole sme sa počas školského roka 2006/07 snažili slová premeniť na činy a aktivitách žiakov

a učiteľov školy.

Talentovaných žiakov sme zapájali do súťaží rôzneho zamerania. Organizovali sme školské kolá,

z ktorých úspešní žiaci postúpili na kolá okresné, v prípade úspešného umiestnenia na krajskú,

a dokonca aj na celoštátnu súťaž.

Zúčastnili sme sa nasledovných súťaží :

Drienčany – prednes pôvodnej slovenskej rozprávky – účasť 2 žiačky

Šaliansky Maťko – okresné kolo – 2 žiačky

Timravina studnička – okresné kolo – 1 žiačka

Deň štúrovskej poézie – Vyšný Skálnik – regionálne kolo, účasť 2 žiačky, 3.miesto v I.kategórii

Rozprávkové vretienko – 1 žiačka postup na okresné kolo

Zlatá krajina – súťaž vo vlastnej tvorbe – účasť 2 žiačky

Hviezdoslavov Kubín – školské kolo, účasť 18 žiakov:

8 žiakov postup do obvodného kola

1 žiačka získala 3.miesto v okresnom kole

Hrebendova kapsa – 11 prác vlastnej tvorby, získali sme 2.miesto a čestné uznanie

Mináčov Klenovec – 6 prác vlastnej tvorby, 1 práca ocenená



Prírodovedné súťaže



Matematická olympiáda – účasť 4 žiakov v okresnom kole

Pytagoriáda – účasť 4 žiakov v okresnom kole

Matematická korešpondenčná súťaž – zapojených 8 dvojíc žiakov z V. a VII. Ročníka a 3 žiaci individuálne. Všetci žiaci boli vyhodnotení ako úspešní riešitelia v rámci Slovenska a získali osvedčenie „ Bystrá hlavička“. Jedna dvojica riešiteľov získala hviezdičku za riešenie.

Geografická olympiáda – účasť 8 žiakov v okresnom kole

Chemická olympiáda – účasť 1 žiaka v okresnom kole

FyziQ – korešpondenčná súťaž, zapojení 4 žiaci, ktorí boli vyhodnotení ako úspešní riešitelia v rámci Slovenska a získali diplom s vecnou cenou.

Biologická olympiáda kategória E Poznaj a chráň, odbor zoológia – 4.miesto v okresnom kole, odbor botanika – 3.miesto v okresnom kole, postup na kraj a dve 4.miesta v okresnom kole.

Kategória D – 1.miesto v okresnom kole.



Súťaže z cudzích jazykov

Olympiáda z nemeckého jazyka – 4.miesto v okresnom kole

Olympiáda z anglického jazyka – 6.miesto v okresnom kole



Súťaže z výchovných predmetov

Hviezdička – súťaž v speve – 3.miesto



Výtvarné súťaže

Vesmír očami detí, Marťanská vlajka zdravia, Talent – umenie – kumšt, Namaľuj si zdravie, Ex libris, Maska pre planétu Zem, Projekt – umenie zblízka, Dobšinského rozprávkový svet – 1.miesto









Telovýchovné súťaže


Cezpoľný beh – Brezno – majstrovstvá SsAZ – krajská súťaž


- chlapci – 2. miesto, 8.miesto a 9. Miesto


- dievčatá – 4.miesto a 6.miesto



Majstrovstvá SsAZ – jednotlivci – Považská Bystrica


- chlapci – beh na 150 m – 13.miesto


Beh na 1 000 m – 5.miesto


Skok do diaľky – 11.miesto


Skok do výšky – 5.miesto


Vrh guľou – 2.miesto


Hod kriketovou loptičkou – 1.miesto


- dievčatá – beh na 60 m – 5.miesto


skok do diaľky – 11.miesto


beh na 150 m – 12.miesto


skok do diaľky – 13.miesto


hod kriketovou loptičkou – 2.miesto


- dievčatá – prípravka – beh na 150 m – 3.a5.miesto





Majstrovstvá Slovenskej republiky – viacboj všestrannosti


Starší žiaci – chlapci – 2.miesto Ján Kožiak










Súťaže v ročníkoch I.-IV.



Hviezdoslavov Kubín – 1.miesto v obvodnom kole – próza, 1.miesto – poézia



Hrebendova kapsa – úspešná účasť žiakov IV. ročníka


Šaliansky Maťko – 2.miesto v okresnom kole



Dobšinského Zlatá podkova, zlaté pero, zlatý vlas – 1.miesto v okresnom kole a veľký úspech –

1.miesto v Slovenskej republike



Rozprávkové vretienko – 1. miesto v okresnom kole



Hviezdička – 3.miesto



MAkS – zapojení 8 žiaci 4.ročníka, úlohy riešili úspešne



Pytagoriáda – 7 úspešných riešiteľov v školskom kole



Prírodovedná súťaž – Rastliny a zvieratká našich lesov – 1.miesto v okresnom kole



Výtvarné súťaže – Marťanská vlajka zdravia, Vesmír očami detí, Polícia očami detí, Namaľuj si


zdravie, Vojaci, Požiarnici očami detí



Telovýchovné súťaže – letný viacboj všestrannosti - dievčatá 2.a 3.miesto


chlapci 3X3.miesto


- vybíjaná chlapci – obvodné kolo 2.miesto













AKTIVITY ŠKOLY




Deň holokaustu


Imatrikulácia prvákov


Spoločné akcie ZŠ a MŠ – súťaživé hry, škôlkari na našom dvore, na našich vyučovacích hodinách


Európsky deň jazykov


Starí rodičia a vnuci – kultúrny program


Týždeň vzdelávania – čítanie rozprávok za účasti rodičov v I. a II. ročníku


- návšteva v MsK


- stretnutie detí a rodičov v počítačovej učebni


- III. A IV. Ročník – beseda v MsK, práca s encyklopédiou


Vianočný kultúrny program – Príbeh malého princa


Krstenie kalendára


Zápis do I. ročníka


Európsky týždeň akcií boja proti rasizmu : - popoludnie porozumenia


- relácia do školského rozhlasu


- výtvarná súťaž


- rasizmus – v čom je problém


- príprava násteniek


Karneval – fašiangový


Deň otvorených dverí


Škola v prírode – Račkova dolina 14.5.-24.5.2007


Základný plavecký výcvik 3. A 6. Ročník


Besedy v ročníkoch V.-IX. s mestskou políciou v Hnúšti na tému :Šikanovanie a iné nedostatky


v správaní sa detí


Praktické ukážky 1.pomoci


Besedy : Boj proti drogám

Žiacky milionár


Rekreačné popoludnie v ŠKD , stolnotenisové súťaže, výtvarné súťaže, súťaže v speve


Jazyková zábavná súťaž : Ukáž, čo vieš – pre roč. V.-IX.


Beseda s pracovníkmi Úradu práce v Rimavskej Sobote – poradenstvo o možnostiach výberu strednej


školy pre žiakov IX. ročníkov


Žiacky parlament – pravidelné zasadnutia


Vydávanie školského časopisu : „Školák“


Starostlivosť o hrob neznámeho vojaka


Knižné hody v spolupráci s MsK


M D D


Farebný deň


Rozlúčka so šlabikárom


Exkurzie: Deň Zeme – Šomoška, vodná nádrž Klenovec


- výstava múzea SNP- projekt Vagón


- tragické osudy ľudí počas holokaustu v r.1939-1945


- Gemersko-malohontské múzeum v Rimavskej Sobote a historické námestie pre


V.ročník


- komplexná exkurzia Antol – Banská Štiavnica- Kremnica- Kremnické bane –


Geografický stred Európy pre VI. A VII. Ročník


- pamätná izba Vladimíra Mináča pre IX. ročník


- ozdravovací pobyt v Leptokárii – Grécko


- Betliar , Krásna Hôrka, aragonitová jaskyňa, minerálny prameň Rimavské


Brezovo – pre žiakov I.-IV. ročníka




ZÁUJMOVÉ KRÚŽKY

V školskom roku 2006/07 škola vydala 425 vzdelávacích poukazov, prijala 306 ks. Žiaci pracovali v záujmových útvaroch : Technický, Literárno – recitačný, Zábavná matematika, Internetový, Tanečný, Basketbalový I., Basketbalový II., Hevi klub – krúžky pre V.-IX.ročník,

Moderná hudba, Loptové hry, Matematický, Ručné práce, Zdravotnícky, Šikovné ruky – pre ročníky I.-IV.

Finančné prostriedky získané na vzdelávacie poukazy škola použila na mzdy pre vedúcich záujmových útvarov, zakúpenie materiálu potrebného na prevádzku a na úhradu elektrickej, tepelnej energie a vody.



PROJEKTY: Mliečna liga, škola podporujúca zdravie, Orava, Infovek, Proforient – realizované

ENVIRO, Jazykové laboratóriá, Hobby trieda – pripravované







Výsledky inšpekčnej činnosti vykonanej Štátnou školskou inšpekciou v dňoch od 27.3.2006 – 30.3. 2006



Škola v celkovom hodnotení získala hodnotenie 1,14 ( dobrý ), pre porovnanie hodnotenie dosiahnuté na základných školách v rámci SR je 0,93, v rámci banskobystrického kraja 0,72. Získali sme vyššie, nadpriemerné hodnotenie.













PRIESTOROVÉ A MATERIÁLNO-TECHNICKÉ PODMIENKY ŠKOLY



Priestorové podmienky sú vo vzťahu počtu žiakov a pracovným podmienkam učiteľov sčasti vyhovujúce. Triedy sú zariadené starším nábytkom, vo dvoch triedach novým. Na vyučovanie sa využívajú odborné učebne, školské dielne, školský pozemok, školská kuchynka, učebňa výpočtovej techniky, fyziky, chémie, prírodopisu, hudobnej výchovy, cudzích jazykov, učiteľská knižnica, telocvičňa, posilňovňa. Škola má dostatok učebníc, vybavenie učebnými pomôckami je uspokojivé. Kabinety sa podľa možností vybavujú novými učebnými pomôckami. Školu tvoria: A – blok, B – blok, telocvičňa, školské dielne, budova ročníkov I.-IV.. Pri škole je aj školská jedáleň.



Súčasťou školy je ŠKD, ktorá činnosť realizuje v kmeňových triedach v ročníkoch I.-IV.. Psychohygienické požiadavky detí sú na škole rešpektované. Pitný režim a mliečny program sa realizuje.

Každoročne sa škola snaží materiálno-technické podmienky vylepšovať.





V školskom roku 2006/07 vďaka nášmu zriaďovateľovi Mestskému Úradu v Hnúšti sme odstránili statickú poruchu na rohu telocvične. Následne sme obnovili fasádu telocvične, izoláciu steny telocvične, vymenili sme všetky okná za plastové . Nakoniec sme telocvičňu svojpomocne vymaľovali. Pri maľovaní telocvične nám najviac pomohli páni : Š. Zajak, Ing. J. Remeň, J. Tomenga, Mgr. M.Bračo, Ing. J. Tóbik, Ing.J. Šmatlák, I. Černák, Ing. M. Polák, Mgr. M. Sýkora, J. Stieranka, M.Vojtek, M.Beňuš, M.Petrok,Ľ. Marčini, ktorým touto cestou veľmi pekne ďakujeme.

Počas letných prázdnin sme obnovili náter strechy nad ŠJ, vymenili podlahovú krytinu v 2 triedach, vymaľovali 2 triedy po IX.A a IX.B, obnovili náter na tabuliach, na školských laviciach, vymenili osvetlenie v kancelárii hospodárky, zástupcu riaditeľa a v riaditeľni a mnoho ďalších malých opráv na školskom nábytku ako aj na budovách školy.















STRATEGICKÉ CIELE ŠKOLY



1. Skvalitňovať výchovno-vyučovací proces s dôrazom na :

- počítačovú gramotnosť žiakov

- vyučovanie cudzích jazykov

- využívanie netradičných metód vo vyučovaní

- rozvíjanie kreativity

- využívanie motivácie – pochvalou, pozitívnym príkladom, spravodlivým hodnotením

- ďalšie vzdelávanie pedagógov



2.Rozvíjať citovú výchovu a prosociálne správanie :

- využívanie pozitívneho vzoru príkladu

- využívanie metódy požiadaviek

- využívanie metódy presvedčovania

- využívanie metódy povzbudzovania

- u žiakov rozvíjať kompetencie pre cítenie prežívanie, rozvíjať ich city a emócie

- učiť žiakov žiť s inými, učiť ich komunikovať a vytvárať dobré medziľudské vzťahy



3. Humanizovať prístup k žiakom podľa jeho schopnosti a potrieb :

- využívať hodnotenia činností a úrovne rozvoja kognitívnych funkcií žiaka

- využívať sebahodnotenie žiaka


- umožniť talentovaným žiakom prípravu na rôzne súťaže


- rešpektovať individuálne pracovné tempo žiakov


Stanovené ciele škola plní priebežne na vyučovaní aj mimo vyučovania. V plnení strategických


cieľov budeme pokračovať aj v školskom roku 2007/08







SLABÉ STRÁNKY ŠKOLY





Budova ročníkov V.-IX. si nutne vyžaduje opravu fasády, výmenu okien, náter strechy, výmenu


podlahovej krytiny v triedach, výmenu školského nábytku, rekonštrukciu sociálnych zariadení.


Budova ročníkov I.-IV. – oprava strechy, výmena podlahovej krytiny v triedach, zakúpenie


školského nábytku.


Docieliť zníženie rýchlosti áut na hlavnej ceste, cez ktorú žiaci musia prejsť z časti Kolónia a z Ulice 1.mája.


Na zvýšenie úrovne výchovy a vzdelávania je potrebné zakúpiť PC.


Nevysporiadané pozemky v areáli školy a pod budovami ZŠ.








SILNÉ STRÁNKY ŠKOLY


Škola má vyhovujúcu polohu, kvalifikovaných pedagogických pracovníkov , pomerne stabilný počet


žiakov, dobrú spoluprácu s rodičmi žiakov, kladné hodnotenie ŠŠI, záujem zo strany pedagógov


o ďalšie vzdelávanie.















ZÁVER


Počas celého školského roka sme pokračovali v dobrej spolupráci s našim zriaďovateľom Mestským


úradom v Hnúšti, Obecným úradom v Rimavskom Brezove, s materskými školami, políciou, školami


v meste a okolí, Mestským Kultúrnym strediskom v Hnúšti, s Mestskou knižnicou v Hnúšti, v ktorej


pracuje HEVI klub.



Veľmi kladne hodnotím spoluprácu s našim Rodičovským združením, ktoré nám pomáha pri kúpe


učebných pomôcok a financovaní ďalších aktivít školy.



Na záver chcem vyjadriť úprimné poďakovanie uvedeným inštitúciám za spoluprácu ako aj


učiteľom školy, vychovávateľom a rómskym asistentkám za ich svedomitú prácu.




















V Hnúšti, dňa 2.októbra 2007 ––––––––––––––––––––––––

Riaditeľka školy